benbuyum hormonluyu kanamasi fazla olana takiyoruz dedi doktorum benim ki fazla olmadigi icin bakirli takildi ama 3 ay kullanabildim hergün kasık agrisi yasiyordum ciddi boyutta hemde cikarttim bende bu seferde madem o yaramadi hormonlu taktir dedi simdi onu taktircam