benbuyum Spiral taktırcam ama pek fazla da bilmiyorum başka çeşitleri de var mı ama hangisi daha iyi dersiniz yaşım 24
Laydaren benbuyum hormonlunun koruyuculuğu daha yüksekmiş, bakırda kayma da daha fazlaymış. Ben de şifreli yazdım shshshsh
Dogacelik benbuyum bakırı taktırıp olumsuzluk yaşarsanız hormonluyla değiştirin bence. Bana doktorum böyle tavsiye etti. Önce bakırı dene dedi. En sağlıklısı bakır.
benbuyum Laydaren yaa öyle mi gerçekten,başka ne gibi etkileri var acaba kanamayı azaltma çoğaltma yada ağrı falan gibi
Laydaren benbuyum Ağrılı adet dönemleri için hormonlu demişti diye hatırlıyorum. 2 sene oldu aklımda bu kadar kalmış. Kullananlar daha güzel anlatır 😊
Laydaren benbuyum Haha, replik 🥹 asla spiral yazmadan sorunca diye şey yaptım ama, esprim elimde patladı 😅
benbuyum ArvenMom orası tabi ayrı da ,kız sen şimdi bana bi akıl ver hangisi iyi olur ,birde çelik de varmış sanırım öyle duydum ,gülme sakın haa😅
Dogacelik benbuyum bünyeye göre değişiyordur. Sadece biraz regl süresi uzadı bende. 4tü 6 gün sürüyor. 2. Gün eskiye göre daha yoğun oldu. 6 aydır kullanıyorum memnunum.