nuray36 yazarken bıle o günleri tekrar yaşıyorum resmen bana da hep geçecek geçecek diyorlardı ama hormonlar normale dönüp biraz anneliğe alışana kadar bunları hissediceksiniz sonra bir sabah bir kalkıcaksınız tamam ya artık ben yapabiliyorum diyip bir toparlanıp hayata geri dönüceksiniz emin olun buna, umarım en kısa sürede geçer bu duygular. Tamamen hormonlardan dolayı bunları hissediyorsunuz