Ben 5 dk yalnız kalamazdım elim ayagım titrer ağlardım, benı bebekle yalnız bırakmayın dıye gözlerının ıcıne bakardım, baktılar ben kafayı yemek uzereyım haftasonu 2 gun esımle, pazartesı salı kayınvalıdem gelırdı yanıma, çarşamba sabah evıne döner ben de annemlere geçerdim. Eşim haftasonu markete ekmek almaya gıderdı sabah, o gelene kadar ağlardım korkardım cok tuhaf bı depresyona girmiştim, hayatım bıttı dıyıp aglıyordum cocuktan sıkılıyordum, benı avutuyorlar geçmicek diyordum ama geçiyormuş, hormonlar yerine oturunca bebeğine alışıp derdını anlamaya baslayınca geçiyor ve mutlaka ama mutlaka bebeğinizi bir ıkı saat bırakıp esınızle dısarı cıkın, makyajınızı yapıp eskısı gıbı hazırlanıp cıkıp o kadar ıyı gelecek ki anlayacaksınız.