bebemiz canım 2 kızımdada şiddetli gaz yaşadık çok zor sabır lazım bazen ne kullanırsan ne yaparsan yap olmuyor . Ben sürekli günleri takip ediyordum acaba d vitamini mi çok yapıyor acaba şunu yedim bundan mı derken bir bakıyorsun 3 aylık hafiflemeye başlıyor 4 aylıkta rahatlarsın inşallah