bademiko Ligone probiyotik damla 3. Kutum kendi kendine pırt yapıyor kakiş yapıyor daha ne isterim ki
Hanabii Kullanmadığım, yapmadığım şey kalmamıştı hiçbiri işe yaramadı. Bende zamana bıraktım 4.5 aylıkken falan bitmişti gaz belası. Tabii 4.5 aya kadar baya hafiflemişti.
bebemiz Hanabii kaçıncı ayda en çok yaşamıştınız ve kaç aylıkken hafifllemeye başladı. Kızım 40 günlük saatlerce ağlıyor ne yapacağımızı şaşırdık maflor kullanıyoruz
Hanabii bebemiz canım şöyle söyleyim 6 kasımda doğdu kızım ve dört gün sonra falan kabus dolu günler başladı. Kırk günden sonra iki aylıkken falan resmen tavan yapmıştı kabusun dibiydi yani. Dördüncü aydan sonra azalmaya başladı bir anda bıçak gibi kesiliyor zaten.
masterchefiniz bebemiz canım 2 kızımdada şiddetli gaz yaşadık çok zor sabır lazım bazen ne kullanırsan ne yaparsan yap olmuyor . Ben sürekli günleri takip ediyordum acaba d vitamini mi çok yapıyor acaba şunu yedim bundan mı derken bir bakıyorsun 3 aylık hafiflemeye başlıyor 4 aylıkta rahatlarsın inşallah
tazeanne_- bebemiz bizde çok kötü günler geçirdik halada geçiriyoruz bebeğim 2 ay 24 günlük 1 aydır kabız ve çok gazlı bir bebek ama bir haftadır gazını kendi çıkarabiliyor biraz çok şükür inşallah hemen düzelir oğlum uyanıkken hep ağlıyordu patlayacakmış gibi uyurken tek ağlamıyordu abartısız söylüyorum halada gazlı ama eskisi gibi değil
gzplt Biz biogaia ve sab simplex kullanıyorduk baya hafiflemişti 4.5 aylığız gazımız arttı anlayamadım🤷♀️
bebemiz Hanabii bazıları 9.aydayız devam ediyor vs yazmış çok korktum. İnşallah bizim de 2-3 aylık olunca azalır
tazeanne_- bebemiz bizim 11 günlükken başladı mestil nurse herveys sabsimlex kullandık sab simplex gazını çıkarıyordu ama kabız yaptı oğlumu şimdi sadece maflor kullanıyoruz günde 5 damla
Hanabii bebemiz bir tanıdığımın cocugunun bu durumu tam 10 aylıkken geçti. Bebekten bebeğe değişiyor ama bu kadar uzun sürenler çok nadir oluyor. Sen içini ferah tut aklına kötü şeyler getirme.
cansu2600 kevo00 Bu gaz damlasını bende kullanıyorum memnun musunuz ? Birde eczanelerden vs toplatıldığını öğrendim yoktu bizim burdaki eczanelerden bitmek üzere bendeki napcam bilmiyorum
bebemiz tazeanne_- bizde sadece maflor kullanıyoruz kakasınıok rahat yapan kızım ıkınarak yspmaya başladı. Sizde öyle bir şey yaptı mı
tazeanne_- sallyt benim başlarda çok çektim gazından bebek büyüdükçe hareketlendikçe rahatça çıkarıyor gazını o zaman siz başta gaz sancısı çekmemişsiniz
tazeanne_- bebemiz bebemiz biz kakasını yapamıyor diye kullanmaya başladık henüz faydasını görmedim 10 galan var başlayalı