Bu sebepten insanların çoğu artık misafir çağırmak istemiyor, misafir dmeek hazırlık demek değildir illa yani çayın yanına bir tatlı kahve yanına bir lokum yetmeli, misafir umduğunu değil bulduğunu yer sonuçta ki zaten yemeye içmeye gelen misafir istemem yapmadığım için beni eleştirecek insanlar misafirim olamaz,bazen çok güzel hazırlık yapar davet ederim bazen çayın yanına bi kısır yaparım çağırırım hep beraber yer sohbet ederiz ki bence normali Dr bu zaten,çok severim yani misafir çağırmayı,evin bereketidir misafir 💖