merveelaa bugün başladım canım küçükken hep yapıyordum sadece sarımsak yutuyordum burnu aksa iyileşiyordu artık yeniden yapacağım azı dişler gerçekten çok zormuş üst yan dişlerle birlikte bugün alt dişler de patlamak üzere direnci düştü ki hasta oldu diye düşünüyorum o yüzden bu dönemi bol sarımsak ile geçireceğim