Daha bir ay olmadı dirençli ateşten yatış yaptık hastanede sonra iki tane iğne vuruldu şimdi yine aynı dün gittik 2 serum dün geceden beri bir çıkıyor bir iniyor kaç kere banyo yaptırdım ateş düşürücü bana mısın demiyor ben ne yapcam şaşırdım doktor yatış verelim gelin dedi eşimi bekliyorum şimdi hiç böyle olmuyordu o kadar üzülüyorum ki bağışıklığı mı düşük acaba diş çıkartıyor bu arada geçen ay çıkartınca hasta oldu şimdi iki tane doktor demesine bakılırsa iki tane daha geliyor