derin0_ insan çok yorgun uyuyunca bu meret hep mi olur benada uykuyla uyanıklık arasında oluyor üstümde tonlarca yük ama nasıl uykum var gözümü acamiyorum uyusam ölücekmisim gibi cinler gelecekmiş gibi oluyor direniyorum dilim dönmüyor vallaha bak inanmazsin ağuğu sarhoş gibi o halde Ayetel Kürsi okumaya çalışırım hep işte o zaman direk düzelirim