Erken uyudum bugün yorgunluktan Uyurken eşim geldi yanıma hıssettım sarıldı elımı tuttu ama elını hemen gerı ıttım çünkü normalde ellerı büyük bana küçük geldı uyku semesı mı anlayamadım ya sonra tekrar tutmaya calıstı yıne ıttım garıp geldıgını bılıyorum ama uyku agır bastı küçücük el gıbı hıssettım kafam da kalkmadı sımdı uyandım artık nıye böyle oldu hergün garıp rüyalar da görürüm canım sıkıldı artık bu işee