Esra9445 ben ilk çocuğuma hep molfix kullandım şimdikine de molfix ile başladım ama bebeğimin altı yara oldu o yüzden mecburen primaya geçtim hassas bi teni yoksa bence molfix ama hassassa ve kremlerle bile iyilesmiyosa o zaman prima malesef daha kurtarıcı