Esra9445 Prima aktif bebekten inanılmaz memnunum. Kızım 7 aylık, doğduğunda ilk Sleepy Bio Natural almıştım en küçük kalıp onun diye 1 ay pişikle uğraştık çok kötüydü. Sonrasında direk primaya geçtim. Arada bir Goon sarı paket kullandım eşdeğer gösteriliyor diye. Yumuşaklığı güzeldi ancak hem yapısı çok kalın bir bez hem de ufacık bir çişte bile inanılmaz şişiyor ve sadece önde toplanıyor. Ondan da hiç memnun kalmadım. Premium care de kullandım o da çok güzel ama aktif bebek gayet yeterli. Sızdırma, pişik, koku hiç bir şey yok.