oyku_eyupcan Nilser çok oluyor ya ağrı yanma zaten doktor en başında söyledi bu zar patlatılana kadar krem kullanıcaksın yoksa gerdek gecesi gibi geçer her ilişkin demişti
Hayalet_99 oyku_eyupcan ben de 25 yaşındayım iki kızım var peş peşe digdular araları bir yaş ikinciden sonra hemen kırkım çıktı taktırdım ben ikisi de normal doğum lldu
berece oyku_eyupcan anladım :) bence de çocuk yapmaya bi engeli yoksa boşuna canını yakmasınlar :) ben spiral taktırdım ama benim rahmim kabul etmedi çok kanama ağrı yaşadım ve geri çıkarttırdım mesela.
Nilser oyku_eyupcan Benimde öyleydi çok ağrım oluyordu doğumdan sonra o kadar rahatladım ki şimdi hiç ağrım yok, kesinlikle üzerinde dur başka doktora git küçük bir operasyon ile alıyorlar
Nilser oyku_eyupcan Hiç korkma ne kadar zor olsa da doğum kadar mı zor ☺️ ömrün boyunca acı çekmek daha zor