Kızlar henüz 24 yaşındayım peşpeşe 2 bebe doğurdum kızım 3 oğlum 1,5 yaşında başka çocuk istemiyorum diye hastaneye gittim sprial taktırmaya ama bana uygun görmediler kızlık zarım patlamadığı için takılamaz dedi doktor var mı başına gelen ya normal doğum yapsaydım patlardı ama geneliğimin 3. Ayında suyum geldiği için normal doğumu bekleyecek vaktimiz yoktu diye 38. Haftada hemen sezaryene aldılar o yüzden kızlık zarım duruyor hâlâ bende doğum kontrol hapı ile korunuyorum oda biraz kilo aldırdı ve aşırı sinir yaptı bende hem başına gelen varsa bilgi paylaşsın hemde korunma yöntemlerinizi dinleyelim kızlar❤️