Canimyavrumveben Benim için bir artısı yok. Öyle sürekli story atmam, reels izlemem. Ama gideceğim yerlerin bile önce instagram sayfalarına bakarım. Kuaföründen doktoruna, yemeğinden osuna busuna. Haberleri de oradan takip ediyorum. İndirim duyurularına da oradan bakıyorum. Ayrıca insanların mutlu storylerini görmeyi de seviyordum. Üniversitede sınıftan birinin çocuğu olduğunu görmek, ilkokul arkadaşımın evlendiğini ve büyüdüğü veee hatta çocuğunu büyüttüğünü görmek hoşuma gidiyordu. Daha böyle sıralarım yani. Hiçbirini sıralamasam kullanmasam bile kimse kendi egosu için bir şeyi kapatamaz. Oradan ekmek yiyen insanlar da vardı. Fenomenlerden bahsetmiyorum ki bahsetmek de gerekir. Baya baya küçük işletmeler vardı. İnstagram ve sosyal medya sayesinde çok şeye sesimiz çıktı. Maraş depreminde de millet instagramdan adres paylaştı, yardım istediğini ihtiyaçlarını paylaştı. En büyük aracıydı mesela o zaman instagram. Çabuk unutuldu bu. İnstada para kazanmam etmem, influencerdan da anlamam.