Kaç gündür kapalı. Bir kazancım vs yok ama fotoğraf çekmeyi seven biriyim arada çeker paylaşırdım. Bir de yıllardır alışkanlık olmuş sabah kalkar kalkmaz akşam yatarken story bakmak😅 onun haricinde aslında bir taraftan da iyi oldu tam beben huysuzlanmis evde işler birikmiş evin içinde sıcaktan kavrulurken birinin deniz keyfini görüp moralimiz bozuluyordu 🤣🤣 kim ne yapmış nereyi gezmiş kocişkosu bugün hangi hediyeyi almış trendyoldan kime ne gelmiş bihaberizz ohh kafa rahat 🤣 bir yandan açılsın istiyorum ama böyle giderse alışırım instasızlıga. Siz ne durumdasınız 😅