ddenzege 32 yaşındayım canım sen kaç yaşındasın ben zamannda çok uzun süre ayakta çalıştım 7 yıl filan ta ozamandan varis seklinde baslamıstı işte ozaman gitseydim eger lazerle v.s yakılıyo ama çok ihmal ettim gelinen nokta bu.bunuda kadın dogum doktorum farketti normal dogum istiyodum bacagımda ki morlukları görünce kalp ve damara gözükmen lazım sonuclarını bana da yollasın doktorun demişti normal dogumda ıkınma esnasında risklere sebep olabiliyomus pıhtı atma v.s gibi komplikasyonlar varmıs.ozaman dogumdan sonra bebek kendini biraz toparlasın gel ameliyatını yapalım demişti doktor ama maalesef sadece eşimle ben varım herhangi bir destek olmadıgı için ameliyatı bu zamana kadar erteledim ve su an agrılar cok fazlalıstı vücut artık tamm diyor yani gitmen gerek of ben sezeryan oldum fakat ona ragmen ameliyathane ortamından korkuyorum en büyük sebebide kızım işte