birbebikannesi aybarssmom_ aynen verin bişey olmaz benim.cevremdekilerde ilaçtan sonra vermişler hep bişey olmamış insaAllah ateş yapmaz sizdede
novamom aybarssmom_ yalnız size şöyle bir Öner’de bulunayım uygulamak veya uygulamamak size kalmış aşı olmadan hemen önce ya da aman ateş çıkmasın diye daha çocuğun ateşi çıkmadan şurup vermeniz aşının etkisini düşürüyor bilginiz olsun. Kendim de sağlıkçıyım doktorumuzda en başından ateş çıkmadan kesinlikle verme diye uyarmıştı
cerenelif2024 aybarssmom_ aybarssmom_ korkunun ecele faydası yok ki canım. Allah korusun hastalıktan korumak için hepsi. Dediklerimi yap birşey olursa. Ki olmayan çok kişi var
asellmomm11 aybarssmom_ hiç bir aşının ateş yapmadığı yavruma menenjit aşısı ateş yaptı ama 38.5 grçmedi zaten 37.5 görünce calpol verdim o rahatlattı birde bize halsizlik ve uyku hali yaptı ağır bir aşı 2. Doz için bende korkuyorum
cisemada Doktorum beklemeden ver demişti 3 doz 6 saat arayla sonra bir şey kalmaz dedi öyle de oldu 1 yaş aşısı var şimdi oda çok ateş yapıyor asi olur olmaz ver dedi. İnsan atesı cikinca çok korkuyor anlıyorum sizi valla.
aybarssmom_ cisemada mesela bu ek gıda döneminde boğazında bişey kalmasından falan çok korkmuyorum ama ateş olayı mahvediyor beni
Cobansalata aybarssmom_ Sıçrar falan heralde demeki ama yine de kalkmak lazım işte yarım saatte bir alarm kuracağım🤷🏼♀️
rainayaz aybarssmom_ bizde sadece gece yaptı. 38,5 oldu. Carpol ve Dolveni 4 saat arayla verdim öbür güne hiçbirşeyi kalmadı. Tabi bu bebekten bebeğe değişiyor
cisemada aybarssmom_ valla ben uyuyakalır diye korkudan hemde doktorun demesiyle verdim calpol. Çok şükür gectingitti ins sizinde bir günde atlatir❣️
rainayaz aybarssmom_ evet bebeğim ateşi çıktığı zaman hep bu şekilde ilerlerim. Önceden sirkeli su yapardım sonradan öğrendim ki sirkeli su sadece dış ateşi düşürüyormuş iç ateşi düşürmüyormuş. Doktor ile konuşup bu şekilde ilerledim
ebebe aybarssmom_ bexsero biraz yaptı ama abartilcak durum yoktu. Nimenrix yapmadı. 9. Ay bexseroyu kızamık aşısı bile birlikte vurdurduk artı dişimiz çıkıyordu o yüzden zorladı biraz. Yoksa 7. Ayda vurulan o kadar zor degildi
hddd aybarssmom_ aynı durumun kız çocuk versiyonuyum 🤭 sabit doktor bulamadık kimi 3 doz yaptırıyor kimi 4 ne yapacağımı bilmediğimden çocuk 7 buçuk aylık oldu