aybarssmom_ bizde nimenrix yapmadı hiç ama bexsero yaptı hatta doktorumuz aşıdan çıktığımız gibi calpol verin dedi 3 saat arayla yanlış hatırlamıyorsam bı kaç kere daha verin dedi bu aşı ateşte yapabilir yapmayadabilir ama yaparsa ateşi çok kötü demişti bende korkudan dediği gibi calpol verdim şükür iki tane oldu sonuncu kaldı 1 yaşından sonra olacak