aslann1 kaç aylık sizin bebiş, birde ek gıdayı almıyorsa hiç vermemezlik yapma canım sen yine her öğünü önüne koy bir iki lokma alsa yeter maksat her gün o saatlerde yemek yiyeceğini bilsin öbür türlü ek gıda vermeyi kesersen unutur bu sefer hiç yemeye bilir, benimkide erken kalkar 6.30 7.00 arası uyanır ve gerçekten çok hareketlendik.