Ajs herşeyi cok abartıyorsunuz , lafım tek size değil bu tarz konu açan diğer arkadaşlarımada..
ya benim bebegimede denettiler birşey olmaz azıcık tadını almasından ne var bunda..
kendinize zehir etmeyin en güzel günlerinizi
dilim dilim baklava vermediler sonuçta
bi gıdım şeyden ne olabilir Allah aşkına..
ben biraz rahatım bu konularda ve hiç zararını görmedim rahatlıgımın.. sonuçta kayınvalidelerimiz annelerimiz bizleri eşlerimizi büyütmüş heralde ne yararlı ne zararlı bilirler değil mi?