Ozlemm35 Benim kaynana da bana sormadan, görümcemin arkadaşı için e buraya gelsin demişti.Ben mutfaktaydım o sırada. Bizdelerdi yani. Hiç bana sormak yok asla. Gorumceye dedimki arkadaşın buraya mı gelicek dedim. Evet dedi. Tanımadığım insanın evimde ne işi var? Söyle gelmesin dedim aynen böyle. O an yemek yiyorduk görümce, kayınpeder ve kaynana. Ortalık buz kesti. Ağzını açıp tek kelime etmediler. Edemezler ki. 😁 Biz birazdan kalkıcaz ya, söyle arkadaşına bize gidin dedi kaynana görümceme😁 iyi oldu iyi. Bana sormadan eve tanımadığım birini getirmek nedir ya? Yaptığına yapacaklarına pişman oldular. Bir daha da o gün bugündür görümce asla gelmiyor. Yüz yokki gelmeye. Kaynana da daha temkinli davranıyor artık. 😀