cnsuuozzgen minervadefne evet ya doğru düzgün bilgi de vermiyorlar bize de öyle rota aşısını normal de iki aylıkken vurulması gerekiyormuş ilk doz hiç bişey söylemedi hemşire
minervadefne cnsuuozzgen evet bilgi eksikliği var kesinlikle bilmiyor olabilirler ama ne bileyim bir kağıda yazıp bilgisayara yapıştırıp öyle bilgi verebilirler istedikten sonra
defnegynk cnsuuozzgen özel hastane bize ilacı ver barkodunu verdi. Bunu sağlık ocağına aşıya gittiğinizde verin diye . Gidince verdik sisteme geçmişlerdi. Farklı bir uygulama var sanırım sizin yaşadığınız il ve ilçede
Omurozgun Bizim doktorumuz da sağ olsun ilk kontrole gittiğimizde bir kağıda aşı isimlerini rota ve menenjit hangi aylarda vurulması gerektiğini önemini tek tek anlatarak yazdı mutlaka yaptırılmalı ayları çok önem arz ediyor diye biliyorum.
Hdemir1618 cnsuuozzgen rapordan ziyade çocuk doktorları belirliyor menenjit aşısını zamanları var sağlık ocağındakiler hakim değiller tarihlerine