Canım benim biliyorum ben de ilk 12 günlükkrn götürdüm kan aldırmak için 4 kere denediler en sonunda aldılar.13.gün yine götürdüm,kan sonda vs.Sonra iki aylıkken hastaneye yatış yapıldı uzamış sarılıktan en iyi ihtimalle günde en az 2 defa kan alma en iyi ihtimalle iki üç denemede ve bir ay boyunca.Ama yine de çok geç kalmamıştım çok geç kalsaydım karaciğer nakli bile olabilirdi.Bence en kötü ihtimale karşi o çocuğu gotürüp kanını aldırmak zorundasın. Sen bebeğinin iyiliğini istiyorsun biliyorum Maliki