Maliki Kızlar merhaba bebegm 44 gunluk sanırım uzamıs sarılık var gozleri içi ve ten rengi sarı gibi değişik doktor bugun gordu ve 8 ckdıgıni söyledi önmlş degl ama ıkı ay sonra bakalm 5 altı olmazsa arastrlsın dedi. Kan aldrmaj felan istemiyorum ama. Günesde ciplak bes dk beklese acaba d vıtamı degeri normale getirir mı yada rengi icn sunu ye bunu ye soyle yap doycegnz öneri varmıdır renk tonu karamsı sarımsı
fob Maliki 3. aya kadar oğlumun gözlerinde hala sarılık vardı. 4. aya girerken tamamen geçti. Sabredin bekleyin başka bir sağlık sorunu yoksa
Aselinannesi0655 Maliki bugun bana da aynısını ded bebegiö 15 günlük 10 çıkmıştı uzamış sarılık var gibi 1 hafta sonra gel kan bakalım dedi
busragggg Maliki bizim doktorumuzda uzamış sarılık olduğunu ve 3. Aya kadar geçmeyeceğini söylemişti. Her gün 5 er dk güneşe çıkardım boyun bölgeisni özellikle ve tesadüfen sütüm az geldiği için mama vermeye başladım inanılmaz hızlı geçti. Ay sonu resmen sarılığı geçmişti. Mama vermemekte ısrar ediyordum ama geçirdiğine inanıyorum
boralii Maliki benim oğlumunda sarılığı 3 ay sürdü. Uyuturken loş ortamlarda uyutun mümkünse güneş ışını alsın ve bol bol emzirin. En önemlisi moralinizi bozmayın Allah’ın izniyle bitip gidiyor biz 15- 16 civarıyla atlattık 🙏
Maliki fob kan aldrmak istemiyorum hemşireler alamıyor bebek aglıor felan direk goturmesemde uc ay beklesem
Maliki fob kan aldrmak istemiyorum hemşireler alamıyor bebek aglıor felan direk goturmesemde uc ay beklesem
hasmelad Benim kızım 3,5 aya kadar sarı idi:) Uzamış sarılık vardı Ve kıştı Güneş şansımız yoktu Direk güneş ışığına bırakmayın yavrunuzu tabi Geçiyor endişe etmeyin Bizim anne kız kan uyuşmazlığım vardı O yüzden uzamıştı Ve kızım 2520 doğmuştu
merivvv hasmelad ne kadar uzadı bızımde kızımla kan uyuşmazlığı var 50 günlük ve bılurubın hala cok yuksek baya bır sarı 🥺
peramomms Bizdede uzamış sarılık var değerimiz 6 idi doktorumuz kanlarına bakalım dedi 5 in altına düşmesi gerekiyormuş tiroid karaciğer enzimleri tetikliyor olabilir dedi kanları çok şükür temiz çıktı anne sütü sarılığı bol bol beslenmesi gerekiyor bizimde göz içlerinde sarılık var en son göz içlerinden sarılık gidermiş
Maliki peramomms kan aldrmasam direk uc ay beklesem kan alında hemen mudahale edılcek bısy mı acaba su an sekiz belkı ıkı aya 16 gün var gecmez kan alalm dese aldrmazsam üc aya gecıyomus felan ya
byzyldz Maliki bence ne olur ne olmaz değerlerime baktırın bizim enzimlerimiz sıkıntılı çıktı doktor ultrason istedi karaciğer ve safra için bu hafta onu çektiricez bakalım
fob Maliki Doktorum direkt servise bebek hemşirelerine yönlendiriyor kan istediğinde. Siz de rica edebilirsiniz öyle durumlarda. Biz de fototerapiden sonra 8 değerle taburcu olduk. Doktorunuzu dinleyin 2 ay sonra demiş zaten.
Maliki boralii kucuk gece lambası var ıste emzırıyorm gececkdır ınsalahda zamanı beklemek zor gelıyor
erkencikus_ Maliki iki buucuk ay sürdü anne sütü alıyordu şu verdiigim ay on gunde attı vücudu yoksa yükselip iniyordu hep Tabi kan ultrason temizdi bizim sütten dolayı olmuştu ağır emdiği icin
erkencikus_ Maliki uyku halinde emiyordu uyuyordu hep ama sık emziriyordum yine de su içinde attı anca
bhrbrc Maliki benim bebeğimde kan uyuşmazlığından dolayı sarılık değeri yüksekti 3 gün fototerapi aldı. şimdi 30 günlük değeri 9’a düştü takibi bırakıyorum dedi doktorumuz. Gözünde ve vücudunda geçmedi henüz sarı hala Ne zaman geçer bilemiyorum 🤷🏻♀️
Maliki bhrbrc bzm kan uyuşmazlığı var fakat bnm kn grubumu alms igne vurulmadık bzm sekiz ama ıkı ayllkkrn bes altnda olması lazm dedi
Eda6714 Maliki bence bi kan aldırın kan uyuşmazlığı olabilir arkadaşımın bebeğinin de uzatmıştı kan uyuşmazlığı çıkmıştı
Anonim18 Maliki abartmasınlar korkma canım benim oğlum şuan 4.5 aylık ve aynısı ondada vardı 3 aya kadarda doktor geçmiceğini söylemişti gerçektende öyle oldu üçüncü ayında geçti sen emziriyosan yine emzirmene bol bol devam et havada güzel birazda güneşe çıkar faydası oluyo doktorumda söylemişti takılma geçiyo o zamanla