sezer2022 kytx işteyim eve git yemek yap 😬 sonra eşim oğlanı parka götürür bende Çukurova’ya bakarım 🤣🤣
_Goktugunannesi__ kytx Kaynanamla karşılıklı dairelerde oturuyoruz yeme içmemiz bir yatmadan yatmaya eve geçiyoruz buzdolapları bozuldu bütün ıvır zıvır benim dolapta yemek yaptım şuan oğlumu uyutuyorum 1 saatte uyusa kârdır benim için eşim kayınbabam ve kaynım işten gelince yemek yiyip kınaya gidicez💃💃
Papatya-eylul88 kytx gözümün nuru uyuyor.bende soguk kahve içtim balkolnda sigaraya uzanıyorum😆yemek var🙏.eşim gelince yemek yicez sonra dondurma yemeye cıkcazz😆
ArvenMom kytx hava b*k gibi soğuk kapalı puslu ruhumu sömürdü o yüzden sigara kahve ve sessizlik biraz yağmur sesi ince bir battaniye iyi olabilir
haydii ArvenMom nerde oturuyorsun kız Karadeniz mi sus kız İstanbul yanıyor ses etme güneş atarım kafana 🤣
2ogullu1anne Yemekler eşimden. Sonra bulaşıkları halledip parka geçer 9 gibi geliriz Arkadaşlarla oturup sohbet,çay,kahve
Sermec27 kytx iki oglumda uyuyor küçüğü uyandırıp emzirecegim akşam yemeği yiyeceğiz sonra arkadaşıma bırakacak eşim beni eşimde arkadaşımın kocasının yanına gidecek öyle işte 🥰
Sermec27 haydii büyük oğlum 37 aylık küçük oğlum 57 günlük evet zor oluyor ama büyük oğlum artık abi oldu herşeyin farkında aman aman bir zorluk yaşamıyorum çok şükür 🥰
havva2626 LadyGaddar Aşırı zor anne olmak, ben böyle bilmiyordum. Eşimin işten gelmesini dört gözle bekliyorum, saatleri sayıyorum resmen, sağlık sorunlarımda psikolojik sorunlarım çıkmaya başladı. 😞
kytx Nacafa evet oglym 5 yasında kızımda 18 aylık bazen tabi huysuzlk ypıyor genellkle sallanmayı cok sevee dönüşümlü saalıyorz park evmn ynnda herkezi tanıyorm bazen kitliyorım kızı birine o sallıyo 😀😀😀😀