Merhaba,ben de şu an bebek masturbasyonu diye arattım. Bu yazı çıktı karşıma. Benim kızım 8 aylıkken başladı şu an 26 aylık… Ne mama sandalyesi ne bebek arabası ne oto koltuk kullanabiliyoruz. 6 Aylıkken idrar yolu enf. Olmustu sanırım o zaman keşfetti.22 aylıkken falan oyun atölyesine başladık kesilmişti. Hala atölye devam ama 1 aydır tekrar başladı. Mama sandalyesine otursun dedik.Sanırım tetikledi bilmiyorum. Şimdi oturduğu yerde bacaklarını kasıp kızarıyor. Dr götürmüştük tepkisiz kalın,sadece dikkat dağıtın dedi. Şu an dikkatini dağıtmak çok zor oluyor.
Ben bir anne olarak 18 aydır bununla savaşıyorum. Ve gerçekten cok stresli. Yani çocugumla gezmeye bile gidemiyorum, il dışı zaten hiç yok. Araba oto koltuk kaldirdik normal otursa bile bir müddet sonra başlıyor.
Nasıl geçecek bilmiyorum. Çok üzgünüm