Kardelen__ çok eski postlarda da hep yazmıştım aratırsanız muhakkak çıkar karşınıza, bizde yaşadık 9 aylıkken başladı 18. Ayda bitti. Tepki vermeyin, dikkatini başka yöne çekin. Yapma demeyin ama oyuncak gösterin gibi.. bir de ne zamanlar yaptığını bulmaya çalışın. Uykusu varken mi açken mi sıkıldığında mı bunu bulursanız daha çabuk bırakacaktır.. buradan arkadaşlar söylemişti bana da bunu farkettiğim ay hemen bıraktı. Uykusu geldiğinde yapıyordu o ara da uykuları çok düzensizdi. Bunu anlayınca yemek bile yiyor olsa hemen uykuya koyuyordum çünkü mama sandalyesinde bile oturtamıyordum öyle öyle geçti şükür. Çok doğal bir süreç, hiç gerilmeyin geçecek 😊