aspurceg8 kız ben şu hayatta hiçbişeyden bu kadar nefret etmedim. İlk evlendiğim zamanlar 1 gün yemek yapıyosam 3-4 gün yapmıyodum eşim en son şey demişti aşkım bu hep böyle mi olacak. Bende her gün evde yemek yapılmaz dünya üzerinde bunu başarabilen kimse yoktur demiştim ve 1 yıl böyle devam etmiştim . Çünkü gerçekten ben her gün yemek yapan kimse görmemiştim etrafımda. (annemde yapmazdı 😅) sonra çocuk oldu onun için bile olsa eşşek gibi yaptım tabi. ama hala nefret ederim ne yapıcam diye düşünmekten o ayrı.