Gulten27 Gmz40 bende hep diyorum rabbim olmayana versin inslh cidden çok yorucu ve zor oluyo ama olursada yani hiçbir şey yapamam kısmet o sebinin caninada kıyamam inlsh biran önce oluruz
Dorilla Gulten27 ben de doğumdan 13 ay sonra regl oldum 2 aydır düzenliydi şimdi günüm 1 gün gecikti belim kasıklarım ağrıyor gelen giden yok bebe time erken gebelik yaptım çizgi yok acaba test yanılır mı Hiç istemiyorum bebeğim küçük çok stres altındayımm
Neeen-var-kuzum Gmz40 yaptımm negatif çıktı ondan beri karnım ağrıyor psikolojik olarak etkiliyorum kendimi sanırım
Gmz40 Neeen-var-kuzum bende dün kan verdim hala sonuç çıkmadı böyle sistemin Allah belasını versin dünden beri e nabız gir çık gir çık kafayı yedim
Dorilla Ben özele gittim 870 TL diyince vazgeçtim yarın sağlık ocağına giderim ne gerek var çok pahalı