Gulten27 çok zor ya ben bitaneyle çok yoruluyorum ikinci olursa napacam bilmiyorum çok yıprandım zaten hamileliğim zor geçti doğum desen öylesine e yaşımda 31 yani tek çocukla kalmak istiyorum açıkçası Rabbim olmaya isteyene versin diye dua ediyorum hep