Geçmiyor maalesef benim kızımda öyleydi şu an 5,5 yaşında hala bulduğu her fırsatta oyun oynayalım diyor oyun onların gelişiminin en önemli parçası ben çok sabrettim ama artık benimde tahammülüm azaldı büyüdü artık kendi oynasın diyorum biraz ama olmuyor bazı çocuklar böyle kendi başına oyun oynamıyor