@Sumiree 22 aylık, aynıyız. Hep benimle oyun oynamak istiyo, iş yaptırmıyo. Oyun oyun oyun. Yani tamam oynayayım iyi güzelde, yiyeceğimiz yemeği hazırlamama izin verseydi bari. Bende açıyorum çizgi film anca onu izlerken bişeyler hazırlayabiliyorum, gerçi ondanda sıkılıp beni çağırıyor. Herkes oynamaya alıştırmışsın tek başına oynamayı bilmiyo, oturup oyun oynarsan böyle darlar seni sürekli diyo. Yani evladımla oyun oynamakta suç oldu, teklif etmediği zamanlarda bile oturup oyun oynadım, o yüzden oldu diyolar bilmiyorum. Sadece iyi ve ilgili bi ebeveyn olmaktı amacım ama şimdi yemek bile yapamıyorum