[silindi] sekerportakali9 6.ayda bu tür sikayetler başladı dönem dönem arttı +iştahsızlık 9.ayda ilk disini çıkardı 2 hafta sonra 2 . 1 ay sonrada yine 2 hafta arafla üst dişler geldi şuan 1 yaşında yandaki köpek dişler çıkıyor Hepsi ard arda çıktı
sekerportakali9 [silindi] gerçekten hepsi art arda çıkmış peki hepsi çıkarken aynı zorlukları tekrar tekrar yaşadınız mı yoksa her dişte farklı zorluklar mı
sekerportakali9 pembemanto Ha şimdi anladım maalesef öyle minik bir şişlik yok henüz kendi diş etlerini normal sisligi ve resimde gördüğünüz beyazlıklar var sadece biraz Salya artışı
[silindi] sekerportakali9 3 ay komple bu şekilde sürdü hiç duraksama vermedik 😄 artık uykusuzluktan agliyordum
sekerportakali9 [silindi] Aman allahımm çabuk geçsinn çok yorgunumm ben çokkkkk daaha yeni gazdan çıktık biz belki hala tam bitmedi bile hiç dinlenemedim azcık dinlenseydim yeni dert öyle yüklenseydiii 🥲🥲
merhababen sekerportakali9 ayyy diş mi benim kızımında böyle 1 aydır da çok huysuz birkaç gün öncede aynı bu şekil oldu
prensannesi07_ [silindi] suan ben yasıyorum bunu gece resmen 1/ saat arayla emmek istiyor lastige döndüm resmen😂 6 aylıgız iyice kızıştı dişler sürekli kulagını cekiyor ne jel ne baska bişey cözmedi
kafamdakifazlalik [silindi] bizde şuan uykudan çığlıkla uyanma var emmek istiyor sürekli ama diş mi değil mi emin değilim