Dogalice Aselzade Kahve bir kültürdür😊 kültürümüze sahip çıkalım, kahvesiz kalmayalım 😝 günde 2-3 kez bir sakıncası olacağını düşünmüyorum.Aksine morel ve keyif veriyordu.Şuan 11 aylığız sütüm azaldı gerçi.Bak bu muhabbetin ardından ben bi sade içerim ☕️😉
Miniktavsan Aselzade foruma girdim tam emzirirken kahve içiyormusunuz diye sormak için senin postunu gördüm canım 🤭🤗 bende günde 1 tane nescafe yada Türk kahvesi mutlaka içerim Bi sorun yaşamadım da kafein sütten geçiyor illaki Bi zararı olur mu merak ediyorum hep
teachersrn Aselzade ben türk kahvesi içmeden duramıyorum gazı da oldu uykusuzluğu da ama içmediğim zamanda da hiç bişey değişmedi yine de haftada bir veya ikiye düşürdüm
Clover Aselzade cafein bebekleri uykusuz yapabiliyor. Ben arada turk kahvesi iciyorum. Eger cafeye gideceksek cafeinsiz aliyorum