Aselzade Merhaba sevgili Emzirenen anneler kahve tüketiyor musunuz? Sizce bebişlerinize gaz yapıyormu teşekkür 😌
Karides Aselzade spinal sezeryan doğum yaptım. Doktorum kahve iç bol bol dedi. İçiyorum da. Bi sorun olsa demezdi sanırım😊
1PrensAnnesi Aselzade günde 4-5 kesin içerim bağımlılığım bu benim en fazla bu kadar azaltabildim gazda yapamdı sanırm
Mermaid Aselzade ilk uc ay kafeinsiz kahve yaptim simdi normal kafeinli kahve iciyorum ne gaz yapti nede uykusuna etkisi oldu gayet iyiyiz ama tabi herseyin fazlasi zarardir canim
sevcan Aselzade ben hıc ıcmedım bı doğumdan snra hastanede bı kere okdr. uykusnu etkıler dıe ıcmedm. bılmıorumda doktorada sormadm etkılermı dıe kafein olunca.
MTkutay Aselzade valla ben doğum yaptığımdan beri hergün 3 4 kupa nescafe götürüyorum Allah affetsin 😂
YagmurunAnnesi Aselzade Haftanın her günü içiyorum yani günde 1 defa fazlasını içmiyorum Çok şükür hiçbir sıkıntı olmadı
Busbus Aselzade kahve genel olmuş biraz türk kahvesinde sıkıntı yok yalnız doktorumuz süt ve sütlü hiçbir şey içmememi söyledi kesinlikle gaz yapıyor.
Aselzade Ben her sabah dolce gustonun makine kahvesinden içiyorum kapsullu olanlardan içinde süt tozu var o yuzden tedirgin oldum, gaz yapıyor gibi