Hayırlı olsun.2 tane oğlu olan ben.Doktorum kız demişti.Biraz üzüldüm buda kız olur ikisinden tatmış olurum demiştim.Hani insanoğlu ne yoksa onu istermiş ya.Şimdi de diyorlar büyümüş
3.yapmıyor musun belki kız olur.Bende dedim düşünmüyoruz.Bi tanıdığın 3 oğlu vardı kız olur mu diye yaptı.4.erkek.Arkadaşımın 3 oğlu var.Başka bir arkadaşın 2 oğlu vardı.3.ye hamile.Hani kız olur mu diye.Genel de 2 oğlu olanlar 3.düşünmüyor hadi erkekse diye 😅