H12345 Kızlar 4yaşında bı oğlum var ıkıncıye hamıleyım 16haftalık Herşeyin başı sağlıkla doğması tabikide ama ben kız istiyordum 😪kendimi çok hazırlamıştım ne bileyim ya kızım olsa iyi olurdu Buda benim canım ciğerim ama kızmayın bana üzüldüm biraz ya 😪😪
Duygudikicidkc H12345 hayırlısı olsun kuzum ama tabi kız olsaydı güzel olurdu bi Kız bi oğlan kız bambaşka ya
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala H12345 Kızlar erkeklerden daha beter yaramaz oluyorlar, canını sıkma Bnce 😂
H12345 bisenakillisinzaten öylede kuzum birde kız evlat tatmak isterdim bıcır bıcır söyle tokar takıp gezdirmek 😪🤪
H12345 Duygudikicidkc ayy evet ya oğlum olduğu ıcın kızımda olsa güzel olurdu Degısır mı acaba yanılmış mıdır diye düşünmeden edemiyorum 😀
H12345 Benoyleuygungordum__ kız bunu zor yaptım ikna olup 3cüyü Allah bilir elbette büyük konuşmayayım ama ıste bır kızım olsa başlasa yapmazdım
H12345 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala hepsi öyle aslında kızı erkegı kalmadı ama 😀klasik akılla işte bı oğlum var bırde kızım olsun mantığı ile ama rabbım bunu layık görmüş çok şükür de ne bileyim ya nedense kızım olacak diye çok ıcıme kondurmuştum erkek deyince bi şaşırdım
Yaademm H12345 ben 1 buçuk senedir olsun diye uğraşıyorum şükredin bence tekrar çocuk sahibi olduğunuz için
H12345 Yaademm ayy öyle deme canımsın Allahım senınde kucağını boş koymasın ınsallah ki henüz yenıymıs olur yani ımkansız diye bırsey değil Çok şükür tabıkıde rabbime İnsan oğlu ıste oğlum olunca kızda ıstedım ne bıleyım
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala H12345 Bende 2.de “benden kız anası olmaz diye düşünüp erkektir diyordum” Şimdi oğlumdan yaramaz kızım var.
Ucansupurge H12345 Sağlıcakla gelsin❤️darısı 3.ye diyelim 🤪 Şaka bir yana kız erkek farketmez evlat evlattir 🌺
aysebb H12345 Benimde kızım var 10 aylık. Eğer ikinci olursa yine kız olsun istiyorum bende hahahhshs 😂