10 aylık
Uyanınca mama(kahvaltı yapmayı sevmiyor sabah ilk öğünde gece beslenmesi de yapmıyoruz ve aç olduğu için sevmediği bi durumu zorlamak istemiyorum)
İlk uykudan sonra yarım yumurta+1 dilim peynir
Mama
Ara öğün meyve
İkinci uykudan sonra mantı(sebzeli erişte+kıyma+domates sos+yoğurt şeklinde yapıyorum)
Ara öğün meyve
Gece maması ve kapanış :)