minikkurabiyee papatyatanesi evet pipetli olanlarla ilgili güzel yorumlar var ama içebilir mi onunla Aa onu okumadım canım Nuk da güzele benziyor
papatyatanesi minikkurabiyee bende tedirgin oluyorum içebilir mi diye ama şimdi farkettimde boş biberonu almış biberonu havaya kaldırmadan çekip çekip içmeye çalışıyor ahaha🤣🤩belki alışırlar çünkü pipetle alışırsa en azından boğazına çok kaçırmaz diye düşündüm☺️
minikkurabiyee papatyatanesi hahahhahah minnoş yaaa😍😍😍😂 belkiide ya dün kızımın boğazına su kaçtı ondan da korkuyorum zaten
papatyatanesi minikkurabiyee ay Allah korusunnn prensese kıyamam ya kaç aylık💕 Bu arada avent suluklar hepsiburada da indirime girmiş yiine aklım çelindi🫠
minikkurabiyee papatyatanesi aynen valla öldüm öldüm dirildim o annn😔🥺 5 ay 14 günlük sizin bebiş ne kadarlık AA gerçekten miiii trendyolda daha ucuz sanki
papatyatanesi minikkurabiyee Allah korusun ya benimde en çok korktuğum şeyy inşallah bir daha olmaz🥺ay maşallah benim oğlumda 5 ay 16 günlük yakınmışız😍 Eveett trendyolda da uygunmuş 🙈
Bebegiveannesi17 papatyatanesi bir hevesle munchkin ce Philips aldım korkutuyor suyu bence bir saatte. Sürekli şu değiştirmek zor. Çelik matara aldım pipetle oneririm
papatyatanesi Bebegiveannesi17 haklısınız ya bu koku olayını yorumlarda hep gördüm bi bakayım dediğinize de teşekkür ederim ☺️
papatyatanesi minikkurabiyee çok geçmiş olsun tekrardan 🥺 Eveet 2 hafta önce başladık sadece tadım yaptırıyorum yoğurt patates elma denedi şimdiye kadar azıcık🙈siz başladınız mı☺️
minikkurabiyee papatyatanesi teşekkür ederim canım 💖 Ben meyve süzgeciyle meyve veriyorum arada dün de havuç verdim bugün vermedim zaten versem mi vermesem mi kararsızım tam 6 yı bekliycem sanırım
yaren1818 papatyatanesi kesinlikle munchkin marka suluk asla akıtma yapmıyor koku yapmıyor 1 yıldır kullanıyoruz çok çok memnunum
papatyatanesi minikkurabiyee bende aynı senin gibiyim bir gün veriyorum 2 3 gün vermiyorum tam düzenli değil sadece tadım yaptığı için☺️6. Ayı bekliyorum 💕
minikkurabiyee papatyatanesi aynen bende tam 6 yı bekliyorum şey mantığındayım bu çocuk hayatı boyunca zaten katı gıda yiyecek bırakayımda süt alsın 😂😂😂😂
papatyatanesi minikkurabiyee ahaha harika mantıkmış maşallah 🤣🤣🤣benim bebişim o yönden eksik ya malesef sütüm yok mama içiyor sadece🥲o yüzden doktor yavaştan başla dedi🥲
minikkurabiyee papatyatanesi ya anladım canım hiç bir şey olmaz sıkma canını sen💖bizim doktorumuz da 6 ay dedi o yüzden ayak sürüyorum 😂
papatyatanesi minikkurabiyee canımsın çok sağol🥲💕 Ahaha 2 haftacık daha ayak sürelim bakalım sonra gündemimiz öğünler olacak gibi🤣
jelybon papatyatanesi Philips avent +6 olanı kullandik biz çok güzeldi. Alıştırma bardağı diye geçiyor.