Canselheves ah canım bende öyleydim ki oğlum 5 yaşında kendi ihtiyacını karşılıyor ama mesela anne beni sen yıka falan dedğinde çok ağladığımı bilirim çok düşkündü şuan küçük oğlum 2,5 aylık artık biraz biraz rahatladık 2 aya kadar kayınvalidemle durduk büyüğü o idare etti dışarı falan çıkardı ama ilk 2 ay zor üzülme herkes alışıyor herseye yetişmeye çalışma olmuyor bende çok ağladım ama zaman en iyi ilaç inan bana ❤️