visneli_turtam eda3595 benim kızım da 26 Aralık doğum günü,ve hep buçuk olacak . Mesela 4 buçukta anaokuluna gitse ,5 buçuk ilkokul için erken olmaz mı ,6 buçuk daha iyi sanki,ama bu seferde 2 sene anaokulu 😀
AlyAysima mnkprnss sizinle aynıyız bizde, 3,5 yaştan beri kreşe gitti 2 sene. Smdi anaokulu zamanı geldi ama isteğe bağlı 1. sınıfa da başlayabilirmiş, biz göndermeyecegiz ztn uzun süre okul hayatı olacak çok yuklenmemek için anaokuluna gönderecegim bu sene.
mnkprnss AlyAysima aynen bizde öyle düşündük çok erken gitmesine gerek yok ilkokula zaten bizim zamanımızda hep 7 yaşında başladık biz ilkokula bu sistemde çok erken oluyor anaokulu en iyisi
minervadefne eda3595 bende 2 sene mi gitseydi dedim ama etkinlik vs işte Kızılay haftası falan aynı şeyler yapıldığı için sıkılır gibi geldi siz bilirsiniz tabi ki bir değişiklik oluyor çocuğa da
alisaslan eda3595 yil olarak seneye 1. Sınıfa başlayabilir ama okul öncesi öğretmeni olarak bir yil daha anasinifna göndermenizi tavsiye ederim tabiki çocuğa göre degiskenlik gösterir ama yılın tam sonu sonuçta sınıfında Ocak 2019 doğumlu çocuklar olacak ve araları neredeyse bir yaş oluyor. Böyle kendini yetiştirmeye çalışıp geride kalırsa çok zor olur ona.