eda3595 Hanımlar kızım Aralık 2019 doğumlu ben istiyorum bu yıl anaokuluna gitsin ama 4 yaş grubuna alacaklar eşimde seneye de anaokuluna gidecekse göndermeyelim bir yıl daha evde olsun diyor 27 Aralık 2019 doğumlu kızım ne zman başlayacak ilk okula seneye mi diğer sene mi 😇 Kafamda deli sorular 😏🤯
minervadefne eda3595 Ağustos 2018 doğumlu kızım işte 1. Sınıfa başlayacak bu sene ☺️ çokta bilmiyorum ama bence anaokulu için 1 sene yeterli
mnkprnss eda3595 bu okul olayı çok karışık ya benimde kızım ocak 2019 doğumlu bu sene hem anaokulu hem de ilkokul isteğe bağlı şekilde cikiyor 2 senedir de anaokulu kreş gibi okula gönderdim bu sene ilkokula mi anaokulunami gitsin çok kararsızım dün ilkokul için görüşmeye gitti eşim okula kayıt yaptıran çocuklar hep 2017 2018 doğumlu demişler vazgeçmiş anaokuluna gidecek bu sene 2 sene anaokuluna gidebilir isterseniz çocuğunuz çünkü orda en azından okul ortamına veya arkadaş ortamına alisiyorlar
Yagmursonrasitoprakkokusu eda3595 benim şahsi fikrim ilkokul için çok küçükler, henüz oyun çağında olduklarını düşünüyorum. Tabi gene çocuğunuzun gelişimini siz daha iyi bilirsiniz. Benim oğlum küçük daha , ekim doğumlu. Ben sanırım ilkokula biraz büyük başlatırım diye düşünüyorum
eda3595 minervadefne maşallah işte eylülden sonra doğanlar bu okulda 4 yaş grubuna kayıt oluyor bizde kararsız kaldık seneye de 5 yaş grubuna alırlar yani bana kalırsa gitsin 2 yılda olsa anaokulana bilsin öğrensin evde ne kadar olsa da o eğitim olmuyor eşimde gidecekse bir yıl gitsin seneye gitsin sonra ilk okuluna başlar diyor
minervadefne eda3595 bende 2 sene mi gitseydi dedim ama etkinlik vs işte Kızılay haftası falan aynı şeyler yapıldığı için sıkılır gibi geldi siz bilirsiniz tabi ki bir değişiklik oluyor çocuğa da
eda3595 mnkprnss eşimde çalışıyorsam olsam tamam gitsin ama evdesin senle kardeşiyle evde olsun bu yıl seneye gitsin anaokuluna diyor sonra da ilk okul Bende gitsin öğrensin istiyorum kızımda gitmek istiyor bende iki yıl gitsin istemiyorum anaokulana çevremde oldu 2. Sene okula gitmek istemeyenler aynı şeyleri yapıyorum diğer öğretmeni istiyorum arkadaşlarım gitti vs diye okulu istemeyenler oldu çok arafdayım
AlyAysima mnkprnss sizinle aynıyız bizde, 3,5 yaştan beri kreşe gitti 2 sene. Smdi anaokulu zamanı geldi ama isteğe bağlı 1. sınıfa da başlayabilirmiş, biz göndermeyecegiz ztn uzun süre okul hayatı olacak çok yuklenmemek için anaokuluna gönderecegim bu sene.
eda3595 Yagmursonrasitoprakkokusu Çok kararsızım bende bi yanım gitsin bi yanım bir yıl daha beklesin diyor bakacağım artık
mnkprnss eda3595 bazı çocuklar evet aynı şeyler oluyor diye gitmek istemiyorlar bizimkine kalsa hep anaokuluna gitsin istiyor 😅 evde de çok sıkılıyor yeni kardeşi de oldu durmak istemiyor pek evde o yüzden bu sene de anaokuluna gidip ilkokula seneye gidecek ama seneye de gidebilir sizin eğer çok okula istekli degilse
eda3595 Emir_zehra evet onu da hesapladım şimdi aklıma takılan da küçük mü kalır diğerlerinin yanında zaten zayıf minyon tipli ama çenesi çok 😂 yıl sonu doğumlu olmak zor ya valla 😏
Kuzularinanasi eda3595 2025 aralikta 6yas oluyor.72 aylik yani.ya 2026 da vereceksiniz yada erken gidecek 6yas dolmadan 2025 eylulde 1.sinifa.
Emir_zehra eda3595 ana sınıfında yıl sonu ogretmen ve rehberlik hocasi degerlendiriyor 1 sinifa hazir olup olmadigini bilgilendiriyor benim oglum 17 gunle istege bagli 1 sinifi kaciriyor yoksa ben gonderirdm
Dmt-01 eda3595 benim kızımda aralık 2019 doğumlu ben 2026 eylülünde birinci sınıfa yollicam çünkü 2025 eylülde 69 aylık oluyor ve çok küçük bence.Zaten 2 yaşından beri kreşe gidiyor oyüzden anaokulu derdimiz yok.Sadece bu sene babası evde olduğu günler göndermiyrouz kreşe seneye düzenli gönderirim okul hayatına tam alışabilsin diye
melekimmm 2018 Aralık dogumlu bu sene ikinci kez anaokuluna vericem ilk sene zaten hastalıkla geçiyor duzGun gidemiyor çok şey öğrenemiyor
susunbebekuyuyo eda3595 çocuğun gelişimi ve sizin tercihinizle seneye ilkokula başlayabiliyor diye biliyorum benim kızımda 2019 ekim doğumlu bu sene 5 yaş grubuyla başlayacak anaokuluna mesela ben istersem seneyede anaokuluna gidebilir
snyck eda3595 isterseniz 2025 eylülde başlayabilir ama eylul sonrası dogan çocukların 1 yıl daha geç gitmeleri onlar için ilerleyen dönemde daha faydalı oluyor genelde çevremdekiler 1 sene daha bekletiyor asıl farklarin 10 yaş sonrası ortaya çıktığı soylrniyor
Fidelcee Aralık doğumlu olduğu için seneye de başlayabilir . Ama ben sizin yerinizde olsam dilekçe verir 1 yıl sonra başlatırim . O dönemlerde 1 ay bile çok önemli çünkü . Iki yıl anaokuluna gidebilir . Gelişimi için çok da güzel olur .
Mnli eda3595 seneye 1 e başlayabilir ama siz aile olarak biz 1 e başlamasını istemiyoruz diyorsanız anaokuluna tekrar gider son 3 ayda doğanlar için aile karar verebiliyor