Benimde ikizlerimden biri doğar doğmaz kuveze alındı 23 gün kaldı küçük doğduğu için sadece biriyle eve gelmek çok zordu hergün ağlardım ama eve geldiğimiz gün bayramımız oldu sağlıklı bi şekilde kavuştuk çok şükür sizde sağlıklı bi şekilde kavuşacaksınız inşallah her şey onların iyiliği için🩷🩷