gamze08 çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin.
Yenidoğan bebek neden öpülür ki? Hadi insan kendi çocuğunu öper belki nazikçe ama bir başkasının bebeğini neden öpme gereği duyarlar. Grip bile olsalar hafif bir nezle bile olsalar kimseyle görüşmeyin olsun bitsin. Kimse de kırılmaz başınıza böyle bir olay geldikten sonra. 4 yaş ve 12 aylık çocuklarım var biz hala devam ediyoruz hasta insanlarla görüşmemeye.