esrasaricam Bi doktora gidin bence bazi durumlarda sicak uygulama yanlis oluyor soguk uygulama gerektiriyor gecenlerde bende oyle belimden rahatsizlandim fitik ve duzlesme cikti gecmis olsun
SweetMom__ esrasaricam oğlum uyansın gidecem çok kötüyüm nefes alırken batma oluyor kaburgam ağrıyor resmen😭😭 hazırlanayım uyanınca gidecem taksi ile
mematiii SweetMom__ kalkınca hazırlan doktora git haydii iğne mi yacak ağrı kesici mi takacak ozaman düzelirsin.Birde yanında mutlaka sıcak su torbası bulundur evinde yani çok faydası oluyor.
meliketayfun20 SweetMom__ benimde aynısı oluyor du yel giriyor muş kaynanam hemen sıcak su torbası bide vikis kremle ovardi hemen. Geçer di sıcak su torbasıyla
SweetMom__ mematiii askm hiç uyumadım oğlum 7 de uyandı hemen gidip duş aldım kaynar su ile biraz daha iyiyim 😄❤❤❤❤
rainayaz SweetMom__ ani hareket yapınca oluyor o bana çok olur 🥲 derin nefes aldırmıyo 🥹 geçmiş olsun ❤️
SweetMom__ rainayaz dün çok yoruldum kuşum acısı çıktı sağol bitanem çok zor ya nefes aldırmıyor kaburga batıyor ama daha iyiyim❤❤