Sedoscum Allah razı olsun canım benim tamam inşallah iyi gelir 🙏 bebeğim uyuyor uyukusunu bölmek istemiyorum hastane 10 dk yakın bana iki dk taksi ile giderim ama yavruma kıyamam uyusun olmas sabaha karşı kalkınca gecmse giderim yeter ki uyusun minosum❤