Cihanergis Benim kızımda yapıyo 3 tane doktora sordum sıkıntılı dedi EEG çektirmem gerek nöroloji doktoruna eeg cekilmeden sebebi anlaşılmazmış bence sizde umursamazlık yapmayın iyi bir doktora gösterin baştan önlemini almak en iyisi
Nesleeshah Aledammmm ayni durum bizdede var doktora sormayı unuttum ama.. çiş yaparken yapiyordu suan çiş yapmadan da yapmaya basladi gunde iki uc kere denk geliyorum.. ama epilepsi belirtisi oldgunu dusunmuyrm cunku dalip gtmiyor ve bilinci yerinde
Btlll Bahar1425 doktora sordum bugün video izlettim. Kollarıyla birlikte kasılma gibi bir durum olmadığı sürece sıkıntı yok dedi. İrkilme silkelenme sadece baş kısmında oluyorsa normalmiş😊
Btlll Aledammmm doktora sordum bugün video izlettim. Kollarıyla birlikte kasılma gibi bir durum olmadığı sürece sıkıntı yok dedi. İrkilme silkelenme sadece baş kısmında oluyorsa normalmiş😊
Btlll Aledammmm benimkide öyle kollarıda oynuyor haliyle sıkıntı yok dedi. Sizde kontrole gittiğinizde kendi doktorunuza sorarsınız içiniz rahat eder 😊