karagozolmez kızım 1,5 yaşında ve resmen sürekli beni taklit ediyor. Ve ben 32 yaşında annemin kızdıgım tüm huylarına sahip oldugumu farkettim😂 o nedenle yanlış karar vermediğimi düşünüyorum. Aileler neyse de sürekli yakınlarında değilsen hiç tanımadıgın birine bırakmak cok mantıklı değil.
Bir de her söylenene inanmamak gerekiyor. Ay ben her şeye yetişiyorum da falan da palavra. 12 saat iş için dışarıda olan birinin bir bebeğin ihtiyaçlarını gidermesi mümkün değil, anca sever. Maddi ciddi bir sıkıntı yoksa anneler kayınvalideler baksın da biz sevelim diye cocuk doğurmak da ne kadar doğru tartısılır.